«اینجا چراغی روشن است» با دو گفتگوی ویژه علمی و اجتماعی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تازه‌ترین برنامه‌ رادیو گفتگو با عنوان «اینجا چراغی روشن است» با دو گفتگوی ویژه علمی، اجتماعی به روی آنتن می‌رود.

«اینجا چراغی روشن است» با هدف «غلبه بر دیابت»؛ شعار امسال سازمان جهانی بهداشت، مواردی همچون سلامت، نقش غذا و دارو و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل در حوزه سلامت را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند.

هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و هر روز عنوان مخصوص به خود را دارد که یکی از آن‌ها «آموزش، خود مراقبتی و سلامت» است که از زوایای مختلف به آن  در برنامه «اینجا چراغی روشن است» پرداخته می‌شود.

«اینجا چراغی روشن است» بـه تـهیـه‌کنندگی بهزاد محمودزاده و اجـرای بهرام یزدانی امـشـب سـاعـت 22:00  به طور زنده از شبکه رادیـویی گفتگو پخش می‌شود.

همچنین در دو برنامه گفتگومحور، این شبکه رادیویی با پرداختن به دو موضوع بررسی آزمون های ملی با نگاه به تحصیلات تکمیلی و نقد و بررسی قانون جامع کنترل دخانیات را با حضور کارشناسان عرصه علمی و اجتماعی به چالش کشیده می شوند.


آیا آزمون‌های ملی میزان دانش و مهارت را هم نشان می دهد؟

ایـن بـرنامه بـا عنوان بررسی آزمون‌های ملی و نگاه به تحصیلات تکمیلی، چالش‌ها و فرصت‌ها با حضور آقایان حسین نادری‌منش، معاون سابق آموزشی وزارت علوم، رضا عامری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و ابوالفضل حسنی هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به چالش کشیده خواهد شد. 

اجرای این گفتگو بر عهده حسین نادری منش است و موضوعاتی همچون جذب در دوره تحصیلات تکمیلی متمرکز یا نیمه متمرکز و چالش‌ها و فرصت‌ها در این دوره در این گفتگو مطرح می شود تا بدانیم آیا  هنوز هم در بسیاری از موارد آزمون‌ها و امتحانات تعیین کننده میزان علم هستند.

گفتنی است؛ این بـرنامه گفتگوی علمی به تهیه کنندگی سید محمد احمدی 6 اردیبهشت سـاعت 21:00 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می‌شود.


اعمال قانون راهی برای کنترل دخانیات

گفتگوی اجتماعی دوشنبه 6 اردیبهشت بـا بررسی مـوضـوعاتی چون، نقد و بررسی قانون جامع کنترل دخانیات، دلایل اجرایی نشدن یا اجرای ناقص قانون،  ضمانت‌ها یا جرایم قانون جامع چیست؟ و ... بــا حضور حبیب امامی هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو ستاد مبارزه با دخانیات، دکتر علیرضا دقیقی مدیر عامل وکلای ایران زمین و دکتر عبدالرحمان رستمیان عضو کمیسیون بهداشت بررسی می شود.

متأسفانه استعمال دخانیات جزو یکی از تفریحات امروزی محسوب می‌شود که با نگاهی روانشناسی به این پدیده این مورد هم بر روی میز گفتگو قرار خواهد گرفت.

ایـن گفتگو بـه تـهیـه‌کنندگی فرهاد دهنوی و اجـرای احمد تـوکلی، امروز 13:30 به روی آنتن شبکه رادیو گفتگو می‌رود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار