شهروندخبرنگار تهران؛

حضور پسران در سلف دانشکده دخترانه + فیلم

تیم ورزشی پسران در محوطه، سلف غذاخوری و خوابگاه دختران دانشکده دکتر شریعتی حضور دارند.

حضور پسران در سلف دانشکده دخترانه + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از دانشکده دختران دکتر شریعتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را می‌بینید که تیم ورزشی پسران به بهانه کمبود بودجه و تأمین هزینه در این دانشکده مستقر شده‌اند تا از زمین ورزشی این دانشکده استفاده کنند. یکی از دانشجویان این دانشگاه فیلمی از رفت و آمد آزادانه پسران در محوطه، سلف غذاخوری و خوابگاه دختران ارسال کرده که در ادامه بخشی از آن را می‌بینید.



بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: فاطمه مهاجر رئیس دانشکده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها نه تنها این اتفاق بحث برانگیز را پیگیری نکرده است بلکه تاکید دارد که اسکان پسران در دانشکده دختران، شروعی برای تعامل بین دختران و پسران است. پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پی مصاحبه با مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای بی پاسخ ماند و جلسات پی در پی را بهانه‌ای برای عدم پاسخگو بودن عنوان کرد.


لینک مستقیم دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
Felfel
۰۹:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
اینقدر بزرگ میکنید الان وسط اونا یه دیوار بعدشم اینقدر مربی بالاسرشون بود که قور نکنم تو سلف مسعله خاصی پیش اومده باشه الان اگه ایین موضوع مشکل داره کلا ریشه و اساس دانشگاهای آزاد باید مشکل داشته باشه که جنسای مخالف باهم سر یه کلاسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب الان این یعنی چی؟؟؟اینا که فاصلشون از هم ده متره درضمن وسطشونم پرده کشیده شده یکم بهتره سطح شعور و فرهنگمونو بالاببریم و اینقدر فاصله ننندازیم بین دوجنس مخالف شما اگه راس میگید برید به وضعیت دانشگاه ازاد رسیدگی کنید که چکارهایی نمیکنند!!!
آخرین اخبار