در حساس ترین دیدار این هفته سری آ ایتالیا تیم رم با یک گل ناپولی را شکست داد و با این نتیجه یوونتوس در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل، اسکودتو را فتح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بعد از پیروزی دیشب یوونتوس برابر فیورنتینا ، تیم ناپولی امروز به مصاف رم رفت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم رم به پایان رسید. با این شکست تیم ناپولی اختلاف امتیاز یوونتوس و ناپولی به۱۲ امتیاز رسید و در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل ، قهرمان سری آ ایتالیا شد.
 
دو تیم رم و ناپولی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف هم رفتند.
 
این مسابقه با وجود حملات دو تیم به خصوص تیم ناپولی تا دقیقه ۹۰ بدون گل دنبال می شد تا اینکه با ورود توتی به زمین در دقایق پایانی رم به گل رسید.
 
دقیقه 90 باز هم توتی بود که گل را پایه ریزی کرد. کاپیتان توپ را به زیبایی به محوطه جریمه حریف رساند. در ادامه همکاری خوبی با پیانیچ و صلاح شکل گرفت و ضربه نهایی را هافبک بلژیکی بود که بر پیکره تیم مائوریتسیو ساری وارد و په په رینا را مغلوب کرد.
 
با این نتیجه یووه در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قهرمان شد‌.
این پنجمین عنوان قهرمانی یوونتوس در پنج فصل گذشته است و این اتفاق برای دومین بار در تاریخ باشگاه یوونتوس پس از پنج عنوان قهرمانی این تیم در فاصله سال های 1930 تا 1935، تکرار می شود.
 
این سی و دومین قهرمانی رسمی یوونتوس در تاریخ سری آ محسوب می شود. (بدون احتساب دو اسکودتو پس گرفته شده سال های 2005 و 2006 از این تیم)

انتهای پیام/
برچسب ها: ناپولی ، رم ، یوونتوس ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار