چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك به صورت ۴۰۰ بسته بلعيده از پنج عضو یک باند كشف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ فرمانده انتظامی شاهرود از انهدام باند مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك به صورت ۴۰۰ بسته بلعيده از پنج عضو اين باند كشف شد.
 سرهنگ غلامرضا كاظم زاده اظهار داشت: چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك به صورت ۴۰۰ بسته بلعيده از پنج عضو اين باند كشف شد.
وی اظهار داشت: ماموران بازرسي شهيد نوری برای ارتقا امنيت در محور بين المللی تهران - مشهد طرح كنترل خودروهای عبوری را در اين جاده اجرا مي كنند.
فرمانده انتظامی شاهرود خاطرنشان كرد: بامداد شنبه ماموران در مقابل ايستگاه به يك دستگاه اتوبوس كه از تهران به مقصد مشهد در تردد بود مظنون شده و آن را برای بررسی بيشتر متوقف می كنند.
كاظم زاده با بيان اينكه در بررسی اوليه كنترل چند تن از مسافران كه رفتار مشكوكي داشتند با دقت بيشتري انجام گرفت، افزود: در ادامه پنچ مسافر اتوبوس كه اظهارات ضد و نقيض و حالات غير طبيعی داشتند بازجويی شدند و احتمال حمل مواد به صورت انباری و بلعيده شده از سوی آنان قوت گرفت.
وی تصريح كرد: با هماهنگي با مقام قضايی و انتقال متهمان به بيمارستان امام حسين (ع) شاهرود اقدامات پزشكي لازم نيز انجام شد و شك پليس به واقعيت پيوست.
كاظم زاده از كشف ۴۰۰ بسته حاوی ماده مخدر ترياك به مقدار چهار كيلو و ۱۷۸ گرم ترياك در همين خصوص خبر داد و گفت: هر پنج عضو اين باند در حال انتقال مواد به مشهد دستگير شدند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار