مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: زیرساخت ها و نیروی انسانی روستای "زین الدین" از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد وضعیت مطلوبی دارد.

روستای به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، اسماعیل نورمحمدی به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر نامناسب بودن وضعیت زندگی روستای "زین الدین"، در بازدید از این مکان افزود: روستای زین الدین از توابع دهستان کنویست بخش مرکزی شهرستان مشهد است که بر طبق آخرین سرشماری دارای 102 خانوار و 342 نفر جمعیت است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی های به عمل آمده طرح هادی این روستا مصوب و بخشی از آن توسط دهیاری به انجام رسیده است، افزود: زیرساخت های روستا از جمله؛ راه ها، معابر، گذرگاه ها و مرکز آموزشی شهید رفیعی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به تازگی بهسازی شده است.
نورمحمدی اظهار داشت: نیمی از مردان روستا در کوره های آجرپزی مشغول به کار بوده اند که پس از تعطیلی این مراکز به حرف های دیگری مشغول شده اند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: روستای زین الدین دارای آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و تلفن می باشد و شورای اسلامی آن متشکل از سه عضو مشغول فعالیت مستمر و رسیدگی به مشکلات روستاییان است.
وی افزود: بر اساس طرح مصوب گسترش خانه های بهداشت سراسر کشور، این روستا به عنوان قمر روستای شیرحصار محسوب شده و اهالی آن از خدمات درمانی شیرحصار استفاده می کنند.
نورمحمدی گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با شورای اسلامی روستا؛ احداث ساختمان دهیاری، بوستان روستایی و پارک کودک مصوب شد که پس از تامین اعتبار مراحل اجرایی آن آغاز می شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در پی درج اخبار کذبی در فضای مجازی مبنی بر نامناسب بودن وضعیت زندگی و نامطلوب بودن توسعه محیطی روستای زین الدین؛ از این روستا بازدید و گزارش منعکس شده در رسانه مذکور را ناهماهنگ با واقعیت ارزیابی کرد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.