گروگانگیری مسلحانه باندی در قالب «پلیس نامحسوس» در جاده بندرعباس با هواخواهی‌های روستاییان به پایان رسید.

فرصت‌طلبی 3 تبهکار از راه‌اندازی پلیس نامحسوس به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این حادثه یکی از 3 گروگانگیر با شلیک همدستش کشته شد، یکی از اعضای باند دستگیر و سومین عضو باند از محل گریخت.
 
بامداد یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه سه مرد مسلح با لباس شخصی و یک تفنگ کلاشنیکف خودروی تویوتای دوکابینی را در جاده بیرونی بندرعباس متوقف کرده و در قالب «پلیس نامحسوس» از راننده، مدارک خودرو و هویتی خواستند.
 
این سه مأمور مرموز پس از اینکه با دیدن مدارک و جنجال‌آفرینی دو سرنشین خودرو را پیاده کردند، سعی در انتقال آنها به خودروی خود و به محل نامعلومی داشتند که با گروگان‌ها درگیر شدند. با بالا گرفتن داد و فریادها در نزدیکی یکی از روستاهای حومه‌ای، اهالی روستا وارد ماجرا شدند و پی بردند با 3 مأمور قلابی روبه‌رو هستند.
 
در این درگیری یکی از دزدان در تیراندازی همدست خود کشته شد، سارق دوم با تلاش گروگان‌ها و روستاییان دستگیر شد و سومین عضو این باند با خودروی زانتیای همدستانش از محل گریخت.بنابر این گزارش، پلیس در حال تحقیق از تبهکار بازداشت شده است تا بتواند مجرم فراری را نیز دستگیر کرده و پرده از اقدام‌های مجرمانه آنها بردارد.
 
منبع: تابناک
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.