رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان شرکت در دوره های دکتری تخصصی و پژوهش محور فقط تا پایان روز شنبه 11 اردیبهشت فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام دوره های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی این دانشگاه روز شنبه 11 اردیبهشت به پایان می رسد. 

وی ادامه داد: تمامی افرادی که متقاضی شرکت در دوره دکتری تخصصی و پژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی هستند تنها تا پایان مهلت اعلام شده فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org  نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که مطالعه دستورالعمل های موجود در سامانه برای داوطلبان ضروری است، اظهار کرد: همه داوطلبان شرکت کننده در دوره های بدون آزمون و پژوهش محور باید پس از کسب آگاهی از رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند. 

دانشیان تاکید کرد: ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز فقط تا مهلت اعلام شده، امکان پذیر است و پس از پایان آن هیچ گونه شرایطی برای تغییر یا ویرایش اطلاعات متقاضیان وجود ندارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار