معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آزمون سلامت روان در بین دانش آموزان زنجانی با هدف کسب اطلاع دقیق از میزان استرس و اضطراب و شیوع آن در بین دانش آموزان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛عباسی با بیان اینکه در مدارس باید در کنار آموزش به تربیت دینی، جسمی، روحی و روانی دانش‌آموزان توجه شود، افزود: برگزاری آزمون سلامت روان در بین دانش آموزان زنجانی با هدف کسب اطلاع دقیق از میزان استرس و اضطراب و شیوع آن در بین دانش‌آموزان مورد توجه آموزش و پرورش استان زنجان قرار دارد.

وی در مورد گسترش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در فضای مجازی در بین دانش آموزان عنوان کرد: برای مقابله با این آسیب‌ها ضروری است تا کارگاههای آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های مربوط به فضای مجازی در استان زنجان بیش از پیش مدنظر مسئولان فرهنگی استان زنجان به ویژه آموزش و پرورش قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سند تحول بنیادین و سیاست‌های ابلاغی آموزش و پرورش به تربیت چند بعدی دانش آموزان تاکید شده است، تصریح کرد: این در حالی است که در دستگاه آموزش و پرورش بیش از هر چیزی بر آموزش دانش آموزان تاکید دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.