رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: نرخ استفاده از اماکن ورزشی خصوصی یا دولتی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در قم افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نشست تخصصی کمیته نرخ گذاری اماکن ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و کمیته ارزیابی و نمایندگان باشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان برگزار شد و مقرر شد نرخ استفاده از اماکن ورزشی در قم افزایش یابد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم بیان کرد: بر اساس مصوبات و قوانین جاری نشست تخصصی شورای نرخ گذاری اماکن ورزشی استان، مقرر شد اماکن ورزشی دولتی با ۱۰ درصد افزایش و اماکن ورزشی بخش خصوصی با  ۱۲ درصد افزایش خدمات لازم را به مردم و جامعه ورزشکاران ارائه نمایند.

وی افزود: از دیگر مصوبات این جلسه تعیین نرخ هفتاد هزار ریال ورودی برای سال ۹۵ باشگاه‌های ورزشی است که به زودی به باشگاه‌های ورزشی ابلاغ خواهد شد تا شکل عملی به خود بگیرد.

رمضانی عنوان کرد: نرخ استخرها نسبت به سال گذشته با افزایشی تا سقف ۱۰ درصد در این جلسه به تصویب رسید و بدین ترتیب استخرهای سطح شهر قم که زیر نظر بخش خصوصی یا اداره کل ورزش و جوانان هستند می‌توانند تا ۱۰ درصد به نرخ خود بیفزایند.

در پایان خاطر نشان کرد: افزایش نرخ استفاده از اماکن ورزشی به صورت منصفانه و با در نظر گرفتن مصالح و منافع مشترک جامعه ورزشکاران و علاقمندان به ورزش از یک سو و بخش خصوصی و مستاجران اماکن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار