در پنجمین سال اجرای متوالی طرح ملی حفظ قرآن کریم در دزفول با سهمیه ۲۲۰۰ نفر در اجرای آن شرکت می‌کنند و تاكيد بر استفاده از ظرفيت‌های مناطق روستايی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: در پنجمین سال اجرای متوالی طرح ملی حفظ قرآن کریم در شهرستان دزفول با سهمیه ۲۲۰۰ نفر در اجرای آن شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام فائز فائزی، افزود: در سال گذشته نیز سهمیه دزفول دوهزار و ۱۵۰ نفر بود، در پایان و در زمان برگزاری آزمون کتبی طرح ملی حفظ ۱۲۰۰ نفر شرکت کردند.

فائزی بیان کرد: در رایزنی‌های انجام شده برای تکمیل سهمیه پنجمین سال اجرای طرح تربیت حافظان با نهادها و ادارات مختلف شهرستان دزفول همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، دفتر امام جمعه، نشست‌های مختلف مشورتی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول اظهار داشت: در اجرای این طرح ۳۰ مربی خانم و آقا تدریس در کارگاه‌ها را بر عهده دارند. تأکید اوقاف دزفول بر استفاده از ظرفیت و توانایی‌های شهرک‌های اطراف این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح مراحل ثبت‌نام از علاقمندان را سپری می‌کند، بیان داشت: هر کلاس آموزشی باید دارای حداقل ۱۵ قرآن‌آموز باشد تا بتوان آموزش‌ها را آغاز کرد. با انجام فرآیند ثبت‌نام و تکمیل ظرفیت کلاس‌ها از دهه نخست خردادماه آغاز می‌شود. آموزش‌ها به صورت رایگان به قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.