مرتجی: لیگ هندبال جذابیت خود را از دست داد

سرمربی تیم منیزیم فردوس گفت: به علت طولانی شدن لیگ برتر، هندبال امسال جذابیت خود را از دست داد.

شهرداد مرتجی سرمربی تیم منیزیم فردوس در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات لیگ هندبال سال 94 به علت برگزاری اردوهای تیم ملی و اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی، برای تمامی بازیکنان، مربیان و باشگاه ها بسیار طولانی و خسته کننده شد، فقط 4 تیم اول جدول دارای انگیزه کافی برای ادامه مسابقات هستند.
 
وی افزود: متاسفانه در لیگ امسال با انصراف 2 تیم ثامن مواجه شدیم، با پخش شدن بازیکنان خوب این دو  تیم در سایر باشگاه های لیگ، شاهد  یکسان شدن قدرت تیم ها و از دست دادن حساسیت بالا ی لیگ بودیم. 

ما شاهد نتایج نزدیک و بازی های پایاپایی در بین تیم های برتر لیگ هندبال امسال  هستیم، به عقیده من این مساله خود باعث از دست دادن جذابیت بازی ها می شود.

مرتجی در ادامه خاطر نشان کرد: پیوستن تعدادی از بازیکنان خوب به تیم های خارجی و لژیونر شدن آنها خود باعث افت کیفیت لیگ در مسابقات برتر باشگاه های هندبال کشور شده است. 

وی در خصوص تیم منیزیم فردوس تصریح کرد: بحران کمبود بازیکنان اصلی و آسیب دیدگی  هندبالیست های تیم، باعث شده دچار مشکلاتی شویم، پویا نوروزی نژاد و مجتبی حیدرپور از مهره های خوب تیم منیزیم فردوس بودند. با مصدومیت این دو بازیکن اصلی فشار زیادی به دیگر بازیکنان تیم ما وارد شد، اما به هرحال با وجود  این مشکلات تیم را خوب مدیریت کرده و بحران ها را پشت سر گذاشتیم و تاکنون بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس گفت: با توجه به اینکه اخیرا باشگاه های لیگ دچار مشکلات مالی  هستند، با این حال سعی بر این داشتیم با مدیریت خوب و هدف گذاری جامع همچنان سکوی اول و دوم جدول را حفظ کنیم، بازیکنانم تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانیم جایگاه اول را دوباره به دست آوریم. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار