جلسه هیئت رئیسه فوتسال برای تصمیم گیری برنامه ریزی لیگ برتر فوتسال با حضور تمامی اعضای جدید خود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه هیئت رئیسه فوتسال با اعضای جدید ظهر امروز برگزار شد که در پی آن تصمیماتی مبنی بر شروع لیگ برتر فوتسال و برنامه های تیم ملی فوتسال گرفته شد.
 
طی این جلسه اعضای هیئت رئیسه تصمیم بر این گرفتند که به دلیل حضور تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران به عنوان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان؛ لیگ برتر فوتسال با حدود یک ماه تاخیر از شش مرداد ماه آغاز می شود.
 
شروع لیگ برتر از شش مرداد ماه در صورتی است که برنامه تیم ملی برای دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال برزیل در روز های شش و هفت مرداد ماه قطعی نشود، اما در صورت قطعی شدن این دیدار ها؛ لیگ برتر از یازدهم مرداد ماه آغاز می شود.
 
اما لیگ برتر به مدت یک ماه پیگیری شده و پس از آن با تعطیلی برای حضور تیم ملی در جام جهانی فوتسال کلمبیا روبرو می شود و ادامه لیگ برتر پس از بازگشت تیم ملی و بعد از برگزاری عزای ده روز اول ماه محرم پیگیری می شود.
 
اما تمامی این برنامه ها به این بستگی دارد که کادر فنی تیم ملی چه برنامه ای برنامه تیم ملی فوتسال برنامه ریزی کرده اند و قرار است کادر فنی تا فردا برنامه خود را به هیئت رئیسه ارائه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار