هدف از این برنامه آشنایی دانش‌آموزان به عنوان نیروی کار آینده و اهمیت بیش از پیش به این روز در راستای قدرشناسی از جامعه كارگری می باشد.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه گفت: هدف از این برنامه آشنایی دانش‌آموزان به عنوان نیروی کار آینده و اهمیت بیش از پیش به این روز در راستای قدرشناسی از جامعه كارگری می باشد
غلامرضا الهی افزود: امامان و پیشوایان دین (ع)، در سخن و در عمل، به کار و اشتغال تأکید داشته و از بیکاری به شدت دوری کرده‌اند. در روایات آمده است کسی که به کار و تلاش مشغول است، از کسی که کار را رها کرده و به عبادت خدا مشغول است اجر و پاداشی فزون‌تر دارد و نیز در روایات است که دعای بیکار هرچند عابد باشد مستجاب نمی‌شود.
وی افزود : كلید گشایش هر استعدادی در درون انسان، كار است و وقتی با این كار گنجینه بسته، باز شود هر لحظه كه كار تداوم داشته باشد، این استعداد شكوفاتر می شود،‌ این بدان معناست كه همه وجود انسان باید روی كار متمركز شود حتی زمانی كه به طور فیزیكی به كار نمی‌پردازد. به عبارتی همیشه انسان باید روی بهترین شكلِ انجام كار تفكر نماید تا هم از بهره‌وری برخوردار شود و هم موجب پیشرفت كار تا سطوح عالی باشد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه با تاکید بر نام‌گذاری سال به نام«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری راهنما و خط مشی اساسی برای سال جدید است که بستر اصلی آن کار و تلاش بوده و این هفته از پنجم لغایت یازدهم اردیبهشت نیز به نام کارگر و قدردانی از تلاش آنها نامگذاری شده است.
انتهای پیام / د


برچسب ها: زنگ ، نواختن ، مدرسه ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.