مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع)، از اجرای 170 عنوان ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه، در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: این تعداد برنامه با 17 موضوع و با محوریت تبیین اندیشه های شهید مطهری و تشریح رابطه اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، ابعاد و مؤلفه های تفکر و عمل انقلابی و آثار و نتایج آن، در رده های مختلف سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه، همایش یاد مطهر و تجلیل از مربیان نمونه و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده مربیان شهید، شهدای معلم و شهیدان مدافع حرم، برپایی نمایشگاه و سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری، تجلیل از معلمان نمونه بسیجی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، مسابقات تیراندازی، پیاده روی، کوهپیمایی و مسابقه کلام نور را ازجمله مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

سرافراز اضافه کرد: حضور سرحلقه های طرح صالحین در میعادگاه های نمازجمعه، برگزاری اردوی علمی ویژه فرهنگیان بسیجی، نشست علمی حکمت مطهر با حضور طلاب و روحانیون بسیجی، برگزاری جلسات هیئت منتظران موعود در رده های بسیج و محفل روشنگری با موضوع راه های مقابله با نفوذ فرهنگی از دیدگاه شهید مطهری، از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته در سپاه و بسیج استان است.

برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امسال با عنوان «مطهری؛ نماد اقدام و عمل» از 11 اردیبهشت و همزمان با سراسر کشور، در رده های بسیج و سپاه چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار