فاز دوم ایستگاه دفع زباله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بصورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: برای کارگرانی که در شرایط آلوده کار می‌کنند بایستی امکانات و تجهیزات لازم جهت حفظ سلامتی آنها فراهم شود.

عبدالرضا زرگراز  شهرداری خواست تا با رایزنی با شرکت‌های منطقه تلاش کنند زباله های قابل بازیافت را در شرکت‌ها تفکیک کنند.

وی در خصوص زباله‌های اطراف جاده شهرک بعثت افزود: با توجه به اینکه تمامی زباله‌های تولید شده در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه توسط شهرداری در این ایستگاه جمع آوری و به محل تعیین شده منتقل می‌شوند، زباله های موجود در مسیر جاده شهرک بعثت که سطح وسیعی از زمین‌های اطراف را آلوده کرده‌اند، متعلق به پتروشیمی نیستند که امیدواریم با پیگیری اداره محیط زیست شهرستان، این مسئله حل شود.

رئیس محیط زیست شهرستان بندرماهشهرگفت: در صورتی که توسعه منطقه ویژه محقق شود، برای مدیریت این زباله‌ها که مربوط به مراکز جمعیتی شهرستان هستند، مساعدت‌های لازم را به اداره محیط زیست خواهیم کرد.

زرگر در خصوص دفع زباله‌ها در مسیر جاده شهرک بعثت افزود: این جایگاه دفع زباله از نظر اداره  محیط زیست غیر قانونی است و ما بایستی سال گذشته آن را تعطیل می‌کردیم که امیدواریم بتوانیم با مساعدت صنایع پتروشیمی بر این مسئله فائق آئیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.