خسروی وفا:

تقویم ورزشی جانبازان و معلولین مشخص شد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: برنامه و تقویم ورزشی سال جدید با تشکیل مجمع عمومی و حضور اعضاء مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمود خسروی وفا در بیستمین مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مجمع خوبی را برگزار کردیم و در جلسه صبح امروز نقطه نظرات روسای هیئت های استان ها را جویا شدیم و در برنامه اصلی مطرح ساختیم.
 
وی افزود: برنامه و تقویم ورزشی سال 95 را ارزیابی کردیم تا بر اساس آن اردوها و مسابقات را برگزار کنیم.بدین ترتیب تقویم ورزشی سال جاری فدراسیون جانبازان و معلولین مشخص شد.  
 
خسروی وفا در خصوص انتخابات دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: پس از استعفای امیر ماندگار فرد ، امروز در حضور تمامی اعضا انتخابات انجام شد و   مسعود اشرفی به عنوان دبیر کل انتخاب شد و شناخت وی از امور بین الملل و قوانین جهانی کمک زیادی به کمیته می کند و امیدوارم بتوانند در انتخابات هیئت رئیسه IPC نیز انتخاب شوند و کمیته ملی پارالمپیک ایران در مجامع جهانی نیز حضور داشته باشد.
 
وی درباره پارالمپیک ریو و موقعیت کاروان ایران در این رقابتها عنوان کرد: تعداد سهمیه نسبت به لندن افزایش داشته است و ما امیدواریم به مراتب تعداد مدال ها نیز افزایش یابد ولی به دلیل ادغام برخی کلاسهای پزشکی در بعضی از رشته های ورزشی، شانس دریافت مدال ورزشکارانمان کاهش یافته است و به جرات می توان گفت ارزش مدال ریو برابر با 4 مدال پارالمپیکهای گذشته است.امیدوارم ورزشکاران کاروان ایران با کسب مدالهای رنگارنگ باعث ارتقا جایگاه کشورمان در رده بندی پارالمپیک شوند.
 
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: درصد عمده ای از ورزشکاران اعزامی به ریو مشخص شده است و ما منتظریم آخرین مسابقات کسب سهمیه به پایان برسد تا لیست نهایی ملی پوشان ایران در ریو را ارائه دهیم و مطمئن هستم تمام ورزشکاران ما لیاقت دریافت مدال پارالمپیک را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار