مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری همایش "مطهری شناسی" به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) استان گفت: این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تقوی مقدم، جانشین معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین زحمتکش افزود: این همایش (15 اردیبهشت) سال جاری، ساعت 9 صبج در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار می شود.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: این همایش به صورت محوری و با حضور بیش از 2500 نفر از اعضای شورای فرماندهی نواحی بسیج، فرماندهان پایگاه ها و تیپ مردم پایه سپاه استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: بیش از 50 نفر از مدیران و مربیان عقیدتی، سرگروه ها، سرمربیان صالحین، فرماندهان نواحی، حوزه ها و پایگاه ها در این همایش تقدیر و تجلیل می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) استان با بیان اینکه هفته گرامیداشت عقیدتی، سیاسی از 11 اردیبهشت آغاز و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: بیش از 90 برنامه محوری در سطح نواحی سپاه استان برگزار می گردد.

حجت الاسلام زحمتکش دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها، دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های اجرایی این هفته در سپاه خراسان شمالی عنوان کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.