فرمانده نیروی انتظامی فارس از توقیف احشام قاچاق به ارزش یك میلیارد و 200 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام گشت زنی در اطراف این شهرستان به سه دستگاه خودرو كه حامل احشام بودند مشكوك شدند.
وی ادامه داد: پس از متوقف كردن خودروها در بررسی مشخص شد، آنها حامل 131 راس گوسفند از انواع بره و میش فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشكی هستند كه به مقصد استان اصفهان بارگیری شده بودند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده اظهار كرد: با توجه به این كه بسیاری از بیماری های خطرناك قابل سرایت به انسان بوده و در واقع مشترك بین دام وانسان است، چه بسا جابجایی و نقل و انتقال این گونه چهارپایان بدون مجوز بهداشتی می توانند سطح سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد.
سرهنگ زراعتیان افزود: پلیس با تمام جدیت با موارد مشابه برخورد می كند و از تردد هر نوع خودرو حاوی انواع چهارپایان و طیور كه فاقد پروانه معتبر از ادارات دامپزشكی كشور باشد جلوگیری خواهد كرد.
وی با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه و معرفی آنها به مراجع ذی صلاح، گفت: ارزش این محموله احشام قاچاق، بیش از یك میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار