فرماندار شهرستان گرمی گفت: نیروگاه برق گازی با سرمایه‌گذاری 130 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان گرمی احداث می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در آئین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان گرمی اظهار داشت: احداث نیروگاه برق گازی با سرمایه‌گذاری 130 میلیارد ریالی بخش خصوصی که با تولید 6 مگاوات برق علاوه بر حل مشکلات افت فشار ولتاژ برق انگوت، بخش قابل توجهی از نیازهای برق منطقه و ایجاد صنایع در انگوت را تامین می‌کند در 6 ماهه نخست امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان گرمی از احداث پالایشگاه نفت با تولید 5 هزار بشکه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: مجوزهای لازم از وزارت صنایع و معادن و وزارت نفت توسط سرمایه‌گذار اخذ شده و احداث این پالایشگاه در مرحله نهایی است.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه در کنار جلب سرمایه‌گذاری جدید، مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال هم به شدت پیگیری و از سرمایه‌گذاران فعلی هم حمایت و پشتیبانی می‌شود، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، پروژه تامین آب مورد نیاز کارخانه شیرآلات قهرمان از محل‌های اعتبارات شهرستانی و استانی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه همواره از حرکت‌های شعاری پرهیز کرده و تاکید بر این بوده که قبل از نهائی شدن و تحقق کامل برنامه‌ها ، از رسانه‌ای شدن آن بپرهیزند، افزود: شهرستان گرمی در مسیر تحول و توسعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، نیروگاه ، برق ، گازی ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.