مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در اردوی این تیم به آبی‌پوشان پیش از بازی با سایپا روحیه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال دقايقی پيش در اردوی آبی پوشان در هتل المپيك حضور پيدا كرد تا از نزديك با اعضای تيم خود صبحت كند و به نوعی پيش از ديدار با تيم سايپا به آنها روحيه دهد.

افشارزاده: برای نام بزرگ استقلال، مردانه بجنگید
 
بهرام افشارزاده ظهر امروز با حضور در هتل المپیک (محل اردوی استقلالی‌ها) دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال صحبت کرد.
 
مدیرعامل استقلال خطاب به آبی‌پوشان گفت: عصر امروز استقلال دیدار مهم و سرنوشت‌ساز دیگری دارد. هرچند سایپا، حریف امروز ما رتبه خوبی در جدول ندارد اما شک نکنید، بازی مقابل تیم بزرگ استقلال برای همه تیم‌ها دیدار ویژه‌ای است و سایپا هم امروز با همه وجود به مصاف ما می‌آید.
 
افشارزاده با تاکید بر اهمیت پیروزی استقلال در دیدار امروز اضافه کرد: وضعیت جدول به گونه‌ای است که هفته‌‌های پایانی، روزهای سرنوشت‌ساز قهرمانی به حساب می‌آید. بدون شک پیروزی امروز ما شانس استقلال را برای قهرمانی بیش از پیش می‌کند. هفته گذشته از شما خواستم شکست دربی را فراموش کنید و امروز می‌خواهم برد مقابل فولاد را از ذهنتان پاک کنید. امیدوارم با یک بازی خوب و مردانه برای شادی دل هواداران و نام بزرگ استقلال بجنگید.
 
وی با اشاره به پرداخت پاداش استقلالی‌ها در صورت شکست سایپا، ادامه داد: بدون شک زحمات بازیکنان و کادر فنی در هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ از چشم مدیریت دور نمی‌ماند اما این را هم باید بدانیم که انجام بازی خوب و تلاش برای موفقیت و جنگیدن تا آخرین لحظه، برای ما و هواداران اهمیت دارد. اگر شما با همه وجود و متعصبانه برای نام استقلال بازی کنید، حتی در صورتی که همه بازی‌های پیش رو را هم نبرید، برنده‌های واقعی به حساب می‌آیید.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان صحبت‌هایش برای استقلال در ادامه راه بازی‌های لیگ برتر و فینال جام حذفی آرزوی موفقیت کرد.
 
تیم فوتبال استقلال تهران امروز در حالی به مصاف سایپا می‌رود، که با 48 امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
 
شاگردان مظلومی، پس از برگزاری بازی هفته بیست و هشتم خود باید در هفته‌های پایانی لیگ به ترتیب به مصاف تراکتورسازی تبریز و صبای قم بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار