رقابت‌های دومیدانی دختران ناشنوای کشور با قهرمانی استان اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها گفت: ۷۰ ورزشکار از ۱۵ استان در رقابت‌های دومیدانی ناشنوایان حضور یافتند.

مژگان سلطانی با اشاره به ضعیت مطلوب آمادگی استان‌های شرکت‌کننده، تصریح کرد: با این وجود استان اردبیل همواره در رقابت‌های ورزشی معلولان وضعیت مطلوبی داشته و در این رقابت‌ها نیز با کسب امتیاز بیشتر در صدر ایستاد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۳رشته ورزشی تدارک دیده شده بود، متذکر شد: در دو ۱۰۰ متر استان یزد مقاوم اول و دوم و اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان افزود: در دو ۲۰۰ متر استان اردبیل اول، یزد دون و قزوین رتبه سوم را از آن خود کردند.

سلطانی با اشاره به کسب رتبه نخست استان اردبیل در دو ۴۰۰ متر ادامه داد: در این رشته ورزشی نیز یزد و مرکزی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی ترکیب برنده‌های دو ۸۰۰ متر را به ترتیب استان‌های یزد، مرکزی و اردبیل برشمرد و تصریح کرد: در دو هزار و ۵۰۰ متر نیز قزوین، اردبیل و مرکزی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس گروه امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان وضعیت رتبه‌ها در دو پنج هزار متر را شامل قزوین، اردبیل و مرکزی دانست و بیان داشت: در دو ۱۰ هزار متر نیز اردبیل مقام‌های اول و سوم و مرکزی مقام دوم را کسب کرد.

سلطانی افزود: در دو ۱۰۰ متر همراه با مانع قزوین رتبه نخست و آذربایجان شرقی رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کرد و در پرش طول نیز تهران، یزد و قم به ترتیب حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.