مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دام پزشکی کشور گفت :کد استاندارد حلال برای محصولات پروتئینی در کشور تعیین و به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام حمزه کلانتری این خبر را در جمع ناظران شرعی مستقر در کشتارگاههای استان کرمان اعلام کرد و افزود: تمام مواد پروتئینی چه برای مصرف داخل و چه برای صادرات باید این کد را داشته باشند.

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: با راه اندازی این برند حلال کشوری که برنامه ریزی برای جهانی شدن آن نیز وجود دارد، درآمد زایی فراوانی برای کشورمان انجام خواهد شد چرا که اهالی دیگر کشورهای مسلمان نیز رغبت به مصرف این نوع محصولات دارند.
وی همچنین از راه اندازی بانک اطلاعاتی تمام کشتارگاههای کشور ، و تشکیل شوراهای صنفی برای ناظرین و ذابحین کشور و صدور کد صنفی برای فعالان این عرصه ،در آینده ای نزدیک خبر داد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دام پزشکی کشور به فعالیت بیش از 700 ناظر ذبح شرعی دام در کشتارگاههای کشور اشاره کرد و افزود : تمام مواد پروتئینی که وارد یا خارج مرزهای کشور میشوند تحت کنترل ناظران این حوزه میباشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پروتئینی ، حلال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار