در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان در مقابل گسترش فولاد تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این دیدار که از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست برتری را ازان خود کند تا زاغی‌نژاد در دومین حضورش روی نیمکت سپاهان به دومین برد دست یابد.

در این بازی شهاب گردان، لئوناردو پادووانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، محمد روشندل، علی کریمی، فوزیل موسایف، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، امین منوچهری و لوسیانو پریرا برای سپاهان بازی می‌کردند.

در سوی دیگر هم گسترش فولاد با ترکیب گئورگی گئورگیف، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا ، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، سید محسن حسینی، سید مهدی سیدصالحی، محمدامین درویشی، داریوش شجاعیان، محسن حمیدی و مصطفی اکرامی به میدان آمدند.

در این رقابت منوچهری در نیمه نخست با یک ضربه سر گلزنی کرد تا برتری از آن سپاهان شود .

اما در نیمه دوم تیم گسترش بهتر و هجومی‌تر کار را آغاز کرد و با فرصت سوزی سپاهانی‌ها در موقعیت پنالتی داریوش شجاعیان با یک ضربه توپ را به کنج دروازه سپاهان کوبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 87 بازی روی یک حرکت تیمی سپاهان و موقعیت سازی فاضلی، علی کریمی مقابل دروازه گسترش صاحب توپ شد و با یک چرخش و ضربه بادقت توپ را به طاق دروازه حریف کوبید تا باز هم برتری از آن طلایی‌پوشان شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت همچنین در این بازی سعید قائدی‌فر از سپاهان و کریمی از گسترش فولاد کارت زرد دریافت کردند.  



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار