كارشناس داورى فوتبال گفت: گل اول نفت تهران در موقعيت آفسايد زده شد.

على خسروى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تشخيص آفسايد در داخل زمين سخت بود و غمزه كمك داور نتوانست آفسايد را ببيند اما از طريق دوربين تلويزيونى آفسايد معلوم شد. 
 
وى در ادامه عنوان كرد: قضاوت زرگر نسبتا خوب بود و وى روز موفقى را پشت سر گذاشت اما قضاوت اين بازى دو مشكل داشت على منصوريان اعتراضش به ذوق مى زد مجيد جلالى همين كارهاى منصوريان را در ورزشگاه تختى انجام داد و اخراج شد اما داور بازى به منصوريان تذكر نداد.
 
خسروى بيان كرد: گل دوم نفت تهران درست بود اما گل اول مشكوك به آفسايد بود موقعى كه وحيد اميرى پاس بلندى دريافت كرد در موقعيت آفسايد نبود اما در ميانه راه توپ با سر يكى از نفتى ها سايش پيدا كرد و وحيد اميرى در موقعيت آفسايد قرار گرفت و دوربين تلويزيونى آفسايد وحيد اميرى را نشان داد همچنين وحيد اميرى موقعى كه وارد محوطه جريمه شد نورمحمدى را با دستش راستش هل داد و توپ را گل كرد .
 
وى در پايان خاطر نشان كرد: در مجموع زرگر روز موفقى را پشت سر گذاشت اما على منصوريان يار دوازدهم نفت بود و فقط توى زمين نبود و اعتراضهايش بيش از حد استاندارد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار