به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار هنديجان گفت: اين دفتر به منظور آسان كردن ارايه خدمات پليس به مردم راه اندازي شده است.
احمد جعفري نسب افزود : مراجعه به ساير شهرستان هاي جهت دريافت خدمات علاوه بر خطرات مسير، هزينه زيادي را به مردم تحميل مي كرد كه با راه اندازي اين دفتر اين مشكلات از بين رفت.
مدیر دفتر خدمات الكترونيك پليس + 10 هنديجان نیز گفت: براي راه اندازي اين دفتر از سال 92 پيگيري لازم صورت پذيرفت و افتتاح آن رضايت مندي مردم را به همراه داشته است.
رحمان نوري افزود: شهروندان مي توانند براي دريافت 10 خدمت نيروي انتظامي در طول هفته (شنبه تا پنجشنبه) به اين دفتر مراجعه كنند.در دفترهاي پليس +10 خدماتي همچون صدور و تعويض گواهينامه، صدور و تمديد گذرنامه، مراحل ثبت نام تا صدور كارت پايان خدمت سربازي ، كارت سوخت و ... انجام مي شود.
هنديجان با جمعيت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و تاكنون دفتر خدمات الكترونيك پليس +10 در اين شهرستان وجود نداشت.
انتهای پیام/