ملی پوش شمشیربازی کشورمان گفت: برای نخستین بار موفق شدیم مقام چهارمی جهان را کسب کنیم که بسیار برای شمشیربازی کشورمان افتخار بزرگی است.

مجتبی عابدینی، ملی پوش شمشیربازی کشورمان پس از مقام چهارمی مسابقات جهانی برزیل و ورود به کشورمان در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح این مسابقات بیان کرد: بسیار مسابقات سخت و با کیفیتی بود ، همه کشورها با تمامی نفرات اصلی خود در این رقابت ها شرکت کردند و خداروشکر تیم ملی ایران توانست برای نخستین بار به مقام چهارمی این رقابت ها دست پیدا کند.

وی افزود: برای نخستین بار در جهان موفق شدیم در بخش تیمی چهارم شویم و افتخار بزرگی را برای شمشیربازی ایران کسب کنیم ، عملکرد فوق العاده تیم ملی شمشیربازی ایران در این مسابقات سبب شد تا تمامی مسئولان و تماشاگران ما را تشویق کنند و از عملکرد ایرانی ها د ر این مسابقات به وجد بیایند.
 
 عابدینی درباره رقبای ایران در این مسابقات گفت:خیلی خوشحالم که در این مسابقات موفق شدیم ، فرانسه مهد شمشیربازی دنیا را در نخستین گام شکست دهیم و پس از آن از سد آمریکا قهرمان سه دوره این رقابت ها بگذریم و مقام چهارمی را کسب کنیم ، در حال حاضر آمادگی بالایی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در آینده مدال این مسابقات را هم کسب کنیم.

وی درباره عملکرد خود در این رقابت ها اظهار کرد: خدا رو شکر وضیعت خوبی دارم و از آمادگی بالایی برخورد دار هستم ، تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک 2016 ریو نیز برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار