معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد :تخلفی که بر روند برگزاری انتخابات اثرگذار باشد گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: نامزدها از دوم اردیبهشت‌ماه رقابت انتخاباتی خود را به طور رسمی آغاز کرده‌اند و تاکنون تخلف جدی که بر روی روند برگزاری انتخابات اثرگذار باشد، گزارش نشده است.
رئیس ستاد انتخابات استان یزدافزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز صبح  در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز آغاز شده  است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند وجود دارد.

محمدعلی طالبی عنوان کرد: در مرحله نخست انتخابات، سه نماینده از سه حوزه انتخابیه راهی مجلس شدند اما در یک حوزه انتخابیه شامل پنج شهرستان، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

وی با بیان اینکه دو نامزد برای این پنج شهرستان با یکدیگر رقابت کردند، افزود: یک نفر از میان این دو با رای مردم راهی مجلس می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات در وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در استان یزد در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: اگرچه تنها یک حوزه به دور دوم کشیده شده اما همین یک حوزه، پنج شهرستان یعنی نیمی از شهرستان‌های استان یزد را درگیر انتخابات کرده است.

طالبی تصریح کرد: نامزدها از دوم اردیبهشت‌ماه رقابت انتخاباتی خود را به طور رسمی آغاز کرده‌اند و تاکنون تخلف جدی که بر روی روند برگزاری انتخابات اثرگذار باشد، گزارش نشده است.

طالبی با بیان اینکه مجریان انتخابات، ناظران و بازرسان، با توجه به حساسیت برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه، توجیه شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، بیان کرد: در این دوره نیز انتخاباتی سالم، قانونمند و بدون کوچکترین تخلفی در استان یزد برگزار خواهد شد.

وی در مورد اعلام نتایج انتخابات تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها دو نامزد در این حوزه انتخابیه به دور دوم راه یافته‌اند، نتایج انتخابات ساعتی پس از پایان مهلت تعیین شده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار