زمان شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها در شیراز قابل تمدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس گفت : شهر شیراز تنها شهری است كه امكان تمديد زمان اخذ رای در آن وجود دارد و آن هم به دليل گستردگی شهر است .
سید محمد علی افشانی تصریح کرد: با توجه به اينكه افراد فقط بايد یک نفر را انتخاب كنند و امكان تمديد زمان انتخابات نيز وجود ندارد انتظار اين است كه مردم حضور در پای صندوق های رأی را به زمان پایانی انتخابات موکول نکنند.
استاندار فارس ادامه داد: بر اساس تصميم گيری صورت گرفته ساعت پايانی انتخابات ساعت 18 است و در شهرستان ها اين زمان تمديد نمی شود .
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در شعب اخذ رای نوید بخش بهار سربلندی فارس است بیان کرد: انتخاب نمايندگان مجلس كه نقش نظارت بر اجرای قانون و قانونگذاری را دارند برای مردم يک حق به شمار می رود و خوب است مردم از اين حق استفاده كنند و كسی را كه انتظار دارند برای آنها تصميم بگيرد انتخاب كنند .
هزار و 217 صندوق برای جمع آوری آرای مردم فارس در چهار حوزه انتخابیه ای که انتخابات در آن ها به دور دوم کشیده شده در نظر گرفته شده است.
یک میلیون و 690 هزار و 279 استان فارسی واجد شرایط رای دادن هستند.
حوزه های انتخابیه شهرستان های شیراز، استهبان و نی ریز، داراب و زرین دشت و ممسنی و رستم هر کدام یک نماینده را در انتخابات دهم اردیبهشت راهی بهارستان می کنند.
مردم استان فارس پیش از این 14 نماینده را به طور مستقیم راهی بهارستان کرده اند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تمدید ، زمان ، انتخابات ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.