امام جمعه زنجان گفت:افرادی که به عنوان منتخب مردم کرسی های مجلس را تصاحب میکنند نماینده همه مردم استان هستند نه فقط کسانی که به آنها رای دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان در جمع نمازگزاران زنجانی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در سه حوزه انتخابی استان زنجان گفت: همانطور که شرکت در مرحله اول انتخابات دارای اهمیت بود حضور باشکوه ما در دور دوم نیز مهم و سرنوشت ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص منتخبین مردم افزود: امروز روز رقابت و فردا روز رفاقت وهمدلی و مهربانی هست وافرادی که به عنوان منتخب مردم کرسی های مجلس را تصاحب میکنند نماینده همه مردم استان هستند نه فقط کسانی که به آنها رای دادند.

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشاره به دزدی وعهدشکنی آشکار امریکا در توقیف دارایی های ایران گفت: ما خودمان می دانستیم و دنیا همگان دیدند که آمریکا دشمن ما بوده وهست و هیچ ایرانی را پیدا نخواهید کرد که نداند آمریکا دشمن شماره یک مردم ایران است.

امام جمعه ی زنجان با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت : دشمنان ایران اسلامی با نگرانی از پیشرفتهای ما و الگو قرارگرفتن ایران در کشورهای منطقه، احساس نگرانی می کنند وهمواره به فکر ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به روز ملی خلیج همیشه فارس گفت: خلیج فارس از اول فارس بوده وبه یقین تا ابد فارس خواهد ماند .

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان با اشاره به دهم اردیبهشت سالروزآغاز عملیات بیت المقدس یاد وخاطره ی شهدای این عملیات غرور آفرین را گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تبریک هفته کار وکارگر راه حل خروج از رکود اقتصادی را توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی دانست وگفت: اخلال گران تولید داخلی ، دشمن انقلاب و ایران اسلامی هستند..

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) از نمازگزاران خواست تا ائمه ی اطهار را الگوی زندگی خود قرار دهند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: منتخبین ، مجلس ، نماینده ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.