کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: هیچ کدام از بازیکنان سایپا، به میداوودی اتهامی مبنی بر عمدی خراب کردن موقعیت های گل مقابل استقلال را نزده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و استقلال که با شکست 2 بر یک نارنجی پوشان همراه شد، برخی حواشی و شایعات درباره میلاد میداوودی مهاجم کنونی سایپا و اسبق استقلال شکل گرفت.
 
میداوودی علی رغم نیمکت نشینی در این بازی به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. این بازیکن پس از ورود به زمین 2 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و با وجود برتری محسوس شاگردان جلالی مقابل استقلال، یکی از دلایل باخت این تیم لقب گرفت.

برخی رسانه ها صبح امروز خبری را منتشر کرده بودند مبنی بر این که میداوودی پس از ورود به رختکن با واکنش منفی ابراهیم صادقی مواجه شده و کاپیتان سایپا به وی گفته است که ((تو می خواهی به استقلال بروی و برای همین اینگونه بازی می کنی!))
 
در همین رابطه با ابراهیم صادقی گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن اعلام شایعه بودن این صحبت ها، بیان کرد: این بازی برای سایپا از لحاظ فنی خیلی خوب بود اما با شکست مقابل استقلال برای تیم ما، حاشیه های زیادی شکل گرفت.
 
وی افزود: برای هر فوتبالیستی در این سطح یا حتی فوتبال حرفه ای اروپا پیش می آید که در یک بازی مهم، موقعیت گل خراب کند اما نه من و نه حتی سایر بازیکنان سایپا هیچ اتهامی به میداوودی نزدیم. در چند وقت اخیر حاشیه های زیادی برای سایپا به وجود آمده و این هم جزو همان حواشی است.  
 
صادقی ادامه داد: من 15 سال است که در سایپا بازی می کنم اما این تیم هیچ وقت به اندازه امسال حاشیه نداشت. به نظر من رسانه ها تا این اندازه که به حواشی این بازی می پردازند به آنالیز فنی دیدار استقلال و سایپا نگاه کنند.

فوتبال ورزش جذابی است و می توان با بررسی عملکرد بازیکنانی چون علی قلی زاده 19 ساله، امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده که در این بازی روز خوبی داشتند یا حتی خود من، زیبایی های فوتبال را به مردم نشان داد.
 
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: من شنیده ام این شایعه میلاد، عمدی موقعیت های گل را خراب کرده، از سوی روزنامه پیروزی روزنامه حریف استقلال منتشر شده است. اما هیچ کدام از بازیکنان سایپا این اتهام سنگین را به هم تیمی و رفیق خود وارد نمی کند.
 
صادقی درباره اظهارات جنجالی مجید جلالی نسبت به مدیرعامل سایپا پس از پایان این دیدار گفت: به هر حال در تیم ما حواشی مختلفی به وجود آمده است. سایپا در نیم فصل نخست در رتبه چهارم جدول قرار داشت و برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کرد اما همین حواشی به تیم لطمه زد و منجر به سقوط ما به میانه جدول شد. امیدوارم در 2 بازی آتی نتایج خوبی بگیریم و سایپا به آرامش باز گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار