عالمی گفت: حضور تیم کریکت انگلیس حرکت جدیدی را در کریکت ایران ایجاد کرده است.

حسن عالمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور تیم کریکت انگلیس و برگزاری مسابقات با تیم منتخب ایران تصریح کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در کریکت صورت گرفت چند وقتی مسابقه ای برگزار نشد و اکنون نیز با حضور تیم انگلیس در ایران و برگزاری چند مسابقه حرکتی جدید در کریکت صورت گرفت که امیدوارم این روند با همکاری فدراسیون ادامه داشته باشد.
 
وی افزود: در مدت حضور تیم انگلیس علاوه بر استفاده از تجربیات آنها در کریکت مهمترین اتفاقی که صورت گرفت برنامه ریزی برای حضور تیم کریکت بانوان انگلیس در ایران بود، باتوجه به مذاکراتی که انجام شد تصمیم گرفتیم برای ارتقای کیفی کریکت بانوان نیز مسابقات تدارکاتی با تیم های خارجی برگزار کنیم.
 
رییس انجمن کریکت گفت: یکی از موفقیت های مهمی که در مدت حضور تیم انگلیس صورت گرفت  جمع شدن اعضای کریکت کشور بود که توانستند با هم دیداری داشته باشند و از نزدیک با نقطه نظرات یکدیگر آشنا شوند که برگزاری مسابقات سه جانبه این امکان را فراهم کرد.
 
عالمی افزود: از دیگر امتیازات برگزاری این مسابقات حرکت و فعالیت استان های کشور بود که باعث ایجاد انگیزه برای ورزشکاران این رشته شد که خواستند کریکت در استان ها فعال تر شود.
 
وی گفت: علاوه بر این اتفاقات با همکاری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی براساس مذاکراتی که با شرکت AG داشتیم بخشی از تجهیزات کریکت به ایران اهداء شد.
 
رییس انجمن کریکت در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه اولین بار یک تیم خارجی برای برگزاری مسابقات وارد کشور شد حمایت بسیار خوبی صورت گرفت و مسئولان کریکت انگلیس هم به دلیل برگزاری مسابقات قول دادند سال آینده یک تیم قوی تر را به ایران اعزام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار