معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: سیاست های مربوط به تسهیل سرمایه گذاری در مشهد نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی محمد رضا مزجی در جمع هیات سرمایه گذار لهستانی با بیان اینکه پروژه های سرمایه گذاری ما در سال گذشته به 2میلیارد دلار رسید افزود: پیش بینی می شود در سال جاری با مشارکت سرمایه گذاران این رقم به 3 میلیارد دلار برسد.

وی با بیان اینکه عمده هدف ما ساخت پروژه ساختمانی و گردشگری است، افزود: نشاط سرمایه گذاری در مشهد فراوان بوده و استراتژی جدید شهرداری مشهد نیز گسترش سرمایه گذاری در همه حوزه ها است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد تصریح کرد: بستر سیاست تسهیل سرمایه گذاری در مشهد فراهم شده و سرمایه گذاران با خیال راحت میتوانند در ساخت پروژه های شهری با ما همکاری کنند.

تمایل هیات لهستانی به هتل سازی در مشهد

مدیر عامل شرکت سکاما لهستان در ادامه با اشاره به اینکه هدف ما سرمایه گذاری و ساخت تاسیسات مختلف مانند هتل و مال است، گفت: خوشبختانه شهر مشهد مانند بسیاری از کشورهای دنیا در همه زمینه های اقتصادی و علمی رشد قابل توجهی کرده است.

لخوسواف گورالچک افزود: این برای ما جای امیدواری است که بتوانیم با ساخت پروژه های تجاری به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه شهر مشهد ظرفیت سرمایه گذاری در همه حوزه ها را دارد، تصریح کرد: سرمایه گذاری در زمینه ساخت دانشگاه، هتل و فروشگاه های زنجیره ای از نیازهای مشهد است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.