رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان نقدینگی برای خروج واحد های تولیدی بخش صنعت هرمزگان از رکود نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به برگزاری 76 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در هرمزگان افزود: 756 مصوبه در این نشست ها به تصوریب رسید.
وی گفت: از این تعداد مصوبه 546  مورد اجرا و تعیین تکلیف شده و 210 مصوبه نیز در دست اجراست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، تأمین بخشی از نقدینگی واحدهای تولیدی، شناسایی واحدهای تولیدی که دچار مشکل بازاریابی و فروش هستند و ریشه‌یابی این مشکل ، پیگیری‌های تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع، ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و واحدهای تولیدی برای بروز رسانی تکنولوژی تولید و مساعدت برای نوسازی ماشین آلات مورد استفاده صنایع را از مهمترین اقدامات در دست اجرا برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برشمرد.
قاسمی با اشاره به وضعیت طرح‌ها و واحدهای صنعتی در استان هرمزگان افزود: از مجموع 527 واحد صنعتی در هرمزگان، 137 واحد راکد هستند.
وی مهمترین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان هرمزگان را کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بازار و فروش محصول،  بدهی معوق،  تامین مواد اولیه، مسائل تکنولوژی و خط تولید و انرژی عنوان کرد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.