رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با وجود استعدادها و توانمندی‌های بخش کشاورزی از مجموعه اعضای این سازمان 3 هزار و 300 نفر بیکار و جویای اشتغال در بخش کشاورزی داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ معرفت آذری افزود: توسعه پایدار در بخش کشاورزی با بها دادن به تولید متنوع محصولات منجر به اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان کشاورزی خواهد شد.

وی گفت: با وجود استعدادها وتوانمندی‌های بخش کشاورزی از مجموعه اعضای این سازمان 3 هزار و 300 نفر بیکار و جویای اشتغال در بخش کشاورزی داریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی تلاشی جدی انجام می‌دهد در مسیر ارتقای اخلاق حرفه‌ای در تمامی امور کشاورزی و رشته‌های مرتبط به انجام برسد، افزود: همت راستینی داریم تا حفظ محیط زیست به ویژه منابع پایه تجدیدشونده آب، خاک و ... با هدف دستیابی به توسعه پایدار به انجام برسد.

آذری ضرروت افزایش کمی و کیفی تولید دربخش کشاورزی و حفظ و حمایت از حقوق صنفی مهندسان کشاورزی را در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی و نظارت بر حسن اجرای وظایف فنی و حرفه‌ای اعضای سازمان بسیار ضروری اعلام کرد.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داری 5 هزار و 300 عضو در سطح کارشناسی،ارشد و دکتری در 20 رشته کشاورزی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: تعدادی از این فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند ولی همچنان بیش از 3 هزار و 300 نفر از این اعضا بیکار بوده و جویای اشتغال هستند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، افراد ، بیکار ، بخش ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.