اصلی ترین دلیل افت راه آهن کم تجربگی و نبود بازیکن با تجربه در تیم بوده است.

حسینی نسب مشاور مدیر عامل راه آهن در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیانیه ای که باشگاه راه آهن در خصوص انجام تست دوپینگ در هفته های پایانی منتشر کرده است، بدون هیچ منظوری بوده و با توجه به شرایط بالا و پایین جدول لیگ برتر و فشردگی مسابقات صادر شده تا مبدا حق تیمی پایمال نشود و دلیلی ندارد که برخی افراد در مقابل این بیانیه جبهه بگیرند و با توجه به حساسیت های لیگ در این برهه این موضوع بسیار منطقی است.

حسینی نسب در ادامه در خصوص شرایط تیم راه آهن در لیگ پانزدهم گفت: شرایط پایین جدول به شکلی است که هر سه تیم راه آهن و سیاه جامگان و ملوان می توانند امیدوار به بقا در لیگ برتر باشند و باید به انتظار بازی های آینده نشست.

راه آهن  در این فصل مشکلات زیادی داشته اما فوتبال را در زمین بسیار خوب ارائه می دهد و اصلی ترین دلیل افت راه آهن کم تجربگی و نبود بازیکن با تجربه در تیم بوده است.
 
وی در پایان در خصوص وضعیت ایگور ننزیج بیان کرد: مشکلاتی که از جانب ایگور پیش آمد به دلیل مشکلات مالی باشگاه بود اما اینگونه مشکلات بازیکنان و مربیان خارجی به سرعت حل می شود و فکر نمی کنم این موضوع جدی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار