استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز معلم ، فرهنگیان و معلمان را محور بسط دانايي و جريان ساز توسعه در کشور دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، زمانی قمی استاندار مركزی با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم ، جامعه فرهنگیان و معلم ها را محور بسط دانایی و جریان ساز توسعه دانست.
وی آورده است: دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز شهادت معلم فرزانه، فیلسوف عالیقدر و گرانمايه، شهید مرتضي مطهری آغازگر هفته معلم و روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است.
استاندار تاکید کرده : امروزه نقش و جايگاه معلمين در توليد منابع انساني مولد، خدا­باور، خدا محور، مردم سالار و خرد­ورز بر هيچ كس پوشيده نيست و توسعه همه جانبه كشور، مديون همت بلند و والاي معلمان است.
زمانی قمی افزوده است: بی شک معلمان عزیز در سالی که از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی بعنوان" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"نامگذاری شده می توانند در زمینه فرهنگ سازی اقتصادی و پیاده کردن الگوهای مختلف آن در میان مردم به ویژه دانش آموزان و خانواده های آنان نقش
بی بدیلی داشته باشند و با تلاش در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی با هدف اعتماد به نفس ملی، داشتن همت بلند، احساس مسوولیت همگانی، داشتن روحیه ایثار، فداکاری و خدمت به جامعه زمینه تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را فراهم آورند.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، این روز بزرگ و ارزشمند را به محضر معلمین عزیز که عمر پربركت خويش را خالصانه وقف خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران نموده اند تبريك و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ازپیش بستر رشد خردورزی و اعتدال اندیشه را برای نوجویان و نسل‌های ایران عزیز فراهم کنند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، زمانی ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.