در مراسمی رواق دارالشفاء آستان مقدس علی‌بن‌عبدالله جعفر طیار(ع) بنادکوک تفت افتتاح شد.

رواق جدید امامزاده بنادکوک تفت افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در مراسمی ویژه با استقبال جمع کثیری از اهالی روستای بنادکوک و با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان تفت ۱۱ اردیبهشت ماه رواق دارالشفاء آستان مقدس علی بن عبدالله جعفر طیار افتتاح شد. 

در ابتدای این مراسم که به همت هیات امنا و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد مدعوین با حضور در بارگاه علی بن عبدالله جعفر طیار به غبارروبی وعطر افشانی آن مضجع شریف پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مدرسی امام جمعه محمدآباد یزد در این مراسم در وصف مقام شامخ امامزادگان و خدمت به آستان مقدس امامزادگان احادیثی را بیان کرد.
امام جمعه محمدآباد خدمت به امامزادگان و تلاش در جهت رونق این اماکن متبرکه را ارزشمند برشمرد.

مدیحه سرایی، گزارش دهی طرح جامع توسط هیات امنا، سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی فلاح رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تفت و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان مدفون در امامزاده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآوری می‌شود هزینه تکمیل این رواق شامل پنجره فولادهای نصب شده، آینه کاری‌ها، تهیه و نصب سنگ‌های مرمر حدود ۲۷۰ میلیون تومان بوده است که بنا به گفته آقای حسن زارع از هیئت امنای آستان مقدس علی بن عبدالله جعفر طیار تماما به همت خیرین می‌باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار