مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال زیر 19 سال قهرمانی آسیا انجام شد و تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دقایقی قبل مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال زیر 19 سال قهرمانی آسیا انجام شد و 16 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات  بحرین (میزبان)، ازبکستان، عربستان، امارات، قطر، ایران، عراق، ویتنام، کره جنوبی، چین، ژاپن، تاجیکستان، استرالیا، تایلند، کره شمالی و یمن هستند که  تیم ملی جوانان کشورمان در گروه سوم با قطر،ژاپن و یمن همگروه شد.

نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
گروه: A بحرین تایلند، کره جنوبی و عربستان سعودی
 
گروه B کره شمالی، امارات متحده عربی ،عراق و ویتنام
 
گروه C قطر ، ژاپن ، یمن جمهوری اسلامی ایران
 
گروه D ازبکستان ،چین ،استرالیا و تاجیکستان
سیدبندی قرعه کشی براساس رده بندی تیم ها در رقابتهای قهرمانی  آسیا 2014 که در میانمار برگزار شده بود، انجام می شود. این در حالی است که بحرین به عنوان میزبان به عنوان تیم اول در سید یک گرفت.
 
پس از پایان مرحله گروهی، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا خواهند کرد. همچنین 4 برنده مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه نهایی صعود و فینالیست های این مسابقات دو تیم برنده مرحله نیمه نهایی خواهند بود.

گفتنی است، 4 تیم اول مسابقات سهمیه حضور در رقابتهای جام جهانی زیر 20 سال 2017 به میزبانی کره جنوبی را کسب خواهند کرد. این در حالی است که اگر کره جنوبی در میان این 4 تیم قرار گیرد، 3 بازی پلی آف برای 4 تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی تدارک دیده می شود تا از میان آنها بهترین تیم به عنوان تیم پنجم به مسابقات جام جهانی زیر 20 سال راه پیدا کند.

بر اساس برنامه اعلام شده اولین دیدار تیم ملی کشورمان در این رقابت ها روز 14 اکتبر(23 مهر) مقابل قطر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار