سه جنازه کشف شده در داخل چاه منطقه جنگلی الیمستان آمل احتمالا جویندگان گنج بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: تجهيزات جستجوی گنج و كندن زمين ، کنار چاهی که جسد این سه نفر در آن قرار داشت پیدا شد.

يحيي عسگری پور با بیان اینکه اجساد اين سه مرد را امدادگران هلال احمر آمل پيدا كردند در پاسخ به اين پرسش كه چرا امدادگران هلال احمر اجساد اين افراد را پيدا كردند ، گفت : قربانيان که دو نفر تهرانی و يك نفر آملی هستند ، پيش از عزيمت به منطقه جنگلی اليمستان به خانواده هايشان گفته بودند كه به اين منطقه می روند و در صورت طولانی شدن سفرشان، در منطقه اليمستان به دنبالشان بگردند.

به گفته بخشدار امامزاده عبدالله ، با توجه به اين كه چندين مورد سابقه گم شدن افراد غيربومي در اين منطقه پيش از اين وجود داشته ، شايد اين افراد احتمال گم شدنشان را در جنگل پيش بيني كرده بودند .

وی افزود : بر اساس شواهد موجود ، فرضيه علت مرگ اين افراد خفگی ناشی از كمبود اكسيژن در عمق زمين است .

عسگری پور با بیان اینکه به دستور مقام قضايی ، اجساد اين سه فرد به اداره پزشك قانونی شهرستان آمل برای بررسی‌ بيشتر منتقل شده است افزود: بررسی دقيق تر مرگ اين افراد پس از نظر قطعی پزشكی قانونی اعلام خواهد شد.

جسد این سه نفر دیروز در داخل چاهی حدود 9 متری در منطقه جنگلی الیمستان آمل پيدا شد و به كمك ماموران پاسگاه انتظامی شاهزيد و چوپانان محلی از بالای كوه به پائين انتقال يافت .

انتهای پیام/


جزییات جدید از کشف 3 جسد در جنگل های آمل + عکس

جزییات جدید از کشف 3 جسد در جنگل های آمل + عکس

جزییات جدید از کشف 3 جسد در جنگل های آمل + عکس

جزییات جدید از کشف 3 جسد در جنگل های آمل + عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بار کج به منزل نمیرسه.