«سید ایوب موسوی» وزنه‌بردار جوان آبادانی کشورمان به مدال با ارزش نقره آسیا دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛«سیدایوب موسوی» وزنه‌بردار آبادانی و شایسته کشورمان با رکورد مجموع 356 کیلوگرم، بعد از دنیس اولانوف از قزاقستان روی سکوی نایب‌قهرمانی دسته 85 کیلوگرم آسیا ایستاد.

موسوی که با 21 سال سن جوان‌ترین عضو تیم ملی در چهل و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به محسوب می‌شود، در حرکت یک ضرب دسته 85 کیلوگرم با مهار وزنه 158 کیلو و با درخشش در دوضرب دو مدال نقره ارزشمند را برای جمهوری اسلامی ایران  به ارمغان آورد.

در پایان رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم دنیس اولانوف از قزاقستان با مهار وزنه‌های 168 کیلوگرم در یک ضرب و 205 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 373 کیلوگرم هر 3 مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

«اینگ سو» از چین با حدنصاب مجموع 353 کیلوگرم 165 یک ضرب و 190 دوضرب بعد از «سید ایوب موسوی» روی سکوی سوم آسیا ایستاد.سید ایوب موسوی برای حضور در آوردگاه بزرگ المپیک ریو 2016 به همراه تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، در حال آماده‌سازی است.

این پیروزی ارزشمند را به جوان رعنای وزنه‌برداری استان و شهر آبادان تبریک گفته و برای سید ایوب موسوی و دیگر سربازان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌ها المپیک آرزوی موفقیت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.