همزمان با آخرين روز از هفته کار و کارگري و بسيج کارگري همايش تجليل از کارگران با حضور جمعي از مسئولان اجرايي و شرکت کارگري در محل سالن تربيت شهرستان تربت جام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ در این مراسم نماينده ولي فقيه در سپاه تربت جام با تجليل از مقام کارگري و فلسفه به وجود آمدن روز کارگر گفت: اسلام عزيز بيش از هر فرهنگي به کار و کارگري توجه دارد .

حجت الاسلام احمدي افزود : پيامبر اعظم و امامان معصوم هم کارگري کردند و هم کارگري را يک ارزش مقدس به جامعه ارائه کردند .

وي گفت : کار وتلاش در جامعه يک ارزش است و جامعه کارگري وفادار به نظام در تمام صحنه هاي انقلاب حضور فعال و چشمگير دارند.
نماينده ولي فقيه در سپاه تربت جام افزود : وظيفه تک تک مردم در اقتصاد مقاومتي مديرت مصرف است وفرهنگ اسلامي ما اياد مي کند که از توليد داخلي استفاده کنيم و اقتصاد مقاومتي اقدام وعمل مي خواهد که تاکنون کمتر عمل کرديم.

فرماندار تربت جام هم دراین مراسم با اشاره به نقش کارگران در جامعه گفت : رسالت همه ما و قواي سه گانه تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتي و استراتژي کلي نظام است.

علي رستمي افزود : سروسامان دادن به وضعيت اقتصادي و معيشت مردم اولويت کار ما باشد.

فرماندار تربت جام گفت : آمريکا صلاح نظام ما را نمي خواهد و هرکجا لازم باشد با مشت آهنين به دهان استکبار مي زنيم و به آمريکا بد بين بوديم و خواهيم بود.

رستمی تصریح کرد: در مصرف بي رويه مسابقه گذاشته ايم که منابع را به هدر بدهيم.

وي خاطرنشان کرد : کارگران قشر مظلوم جامعه هستند و راه اندازي يک کارخانه و ايجاد يک شغل عبادت است و ما براي واحدهاي صنعتي که خوابيده حرف درماني مي کنيم، اقدام و عمل لازم دارد که زمينه ها فراهم شده است.

در ادامه مراسم رئيس اداره تعاون کارورفاه اجتماعي تربت جام با گراميداشت 11 ارديبهشت روز جهاني کار وکارگرگفت: هفته کارو کارگري فرصتي مناسب براي و قدر داني از زحمات قشر کارگراست که در جهت اعتلاي رشد وتوسعه کشور زحمت مي کشند.

محمدي افزود : قهرمانان واقعي با قشر کارگري است که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ايادي استکبارجهاني ايستادند و جان خود را فداي اسلام و انقلاب کردند.
وي با شاره به فعاليت هاي تعاون کار ورفاه اجتماعي تصريح کرد : در شهرستان 78 کارگري و کارفرمايي فعاليت دارد و شهرستان تربت جام سومين شهراستان در تشکيل تشکل هاي کارگري و کارفرمايي مي باشد.

رئيس اداره تعاون کارورفاه اجتماعي تربت جام خاطرنشان کرد : در سال گذشته براي تعداد 153 نفر از کارگران اخراجي تشکيل پرونده صورت پذيرفت که تعداد 147 نفر بيمه بيکاري دريافت کردند.

محمدي تاکيد کرد : مهمترين مسئوليت کارگران درست انجام دادن کار و افزايش کيفيت کار و بالا بردم مهارت کار مي باشد.

در پايان مراسم به تعدادي از کارگران نمونه هدايايي تقديم شد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار