تیم فوتبال خیبرخرم آباد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هفته سی و ششم لیگ یکم لیگ دسته اول فوتبال کشورفردا دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه و به طور همزمان از ساعت 17 در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

لیگ یک کشور در شرایطی به هفته‌های پایانی نزدیک شده که رقابت ها در بالا و پایین جدول همچنان ادامه دارد و تکلیف سایر تیم‌ها برای سقوط یا صعود با برگزاری 3 هفته دیگر از این مسابقات مشخص خواهد شد. این هفته در حالی تیم های خیبر و ایرانجوان در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم می روند که دو تیم نه شانسی برای صعود به لیگ برتر را دارند و نه خطر سقوط به لیگ دو را احساس می کنند و دو تیم فقط برای کسب امتیاز و شاید هم ارتقاء رتبه خود در جدول رده بندی پا به این مسابقه می گذارند و خیبری ها می توانند به واسطه حضور هواداران پرشور و متعصب خود 3 امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کنند.

خیبری ها که از ابتدای فصل مشکلات مالی آنها را رنج داده است و همچنان هیچ اراده ای از سوی مسئولین برای حل این مشکلات دیده نمی شود، اما با این اوصاف این تیم با همت و غیرت خود توانستند سهمیه لرستان را در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ کنند.

در طرف مقابل ایرانجوانی ها که در ابتدای فصل حال و روز خوشی را نداشتند و حتی نیم فصل اول هم با رتبه 17 به پایان رساندند اما در شروع نیم فصل دوم متحول شدند و توانستند جزء تیم های برتر نیم فصل دوم باشند و حتی چند هفته ای هم رتبه ششم جدول را تجربه کرده بودند.

بوشهری ها تا کنون در 17 بازی میهمان بوده اند که 2 برد ، 7 تساوی و 8 شکست را در کارنامه دارند که برد هایشان در بازی های خارج از خانه مربوط به هفته بیست و سوم یک بر صفر پاس همدان و هفته بیست و هفتم دو بر یک فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشتند.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که خیبری ها توانستند با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهند که گل های خیبر را فرشاد امامی، مصطفی علیخانی و محمود قائد رحمت به ثمر رساندند .

خیبرخرم آباد از 35 بازی انجام شده 43 امتیاز و ایرانجوان بوشهر از همین تعداد بازی 45 امتیاز به دست آورده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار