مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در آئین تکریم و تجلیل پیشکسوتان بازنشسته تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت: بازنشستگان گنجینه های تجارب و چراغ مسیر حرکت ما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این آئین که به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر و در محل ساختمان کانون بازنشستگان برگزار شد نقی زاده ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر،با استناد به آیات الهی و روایات معصومین در خصوص احترام به سالخوردگان و پیشکسوتان ،خدمت به قشر بازنشسته را وظیفه شرعی و عرفی تمام مسئولان عنوان کرد.

وی با تاکید بر تلاش با تمام قدرت در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق اقتصاد مقاومتی به عنوان شاهراه حل مشکلات اقتصادی، گفت: وظیفه ما دیروز جنگ در سنگر دفاع از کشور و امروز تلاش در سنگر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و افزایش صادارت است.

مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان ضمن اعلام آمادگی همه جانبه مجموعه تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان به همراه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت متبوع با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در جهت رفع مشکلات عدیده آنان،تصریح کرد: بر طبق منویات معظم له، اینک زمان عمل فرارسیده است و حرکت در مسیر رضای الهی درهای رحمت را به روی انسان می گشاید و قطعا تلاش در جهت خدمت به بازنشستگان موجبات رحمت الهی را در پی دارد.

داداش محمدی رئیس کانون بازنشستگان کشوری تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه با تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر گفت: بازنشستگان به عنوان آئینه تامین اجتماعی ، نیازمند حمایت و کمک مسئولان هستند.

وی در ادامه با اعلام اینکه صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی استان 28 هزارعضو دارد گزارشی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان را عنوان کرد.

در ادامه با اهدای لوح و جوایزی از تعدادی ا بازنشسته تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.