با حضور مدیران استانی کار ورفاه اجتماعی ونماینده مردم زرند در مجلس، خانه کارگر این شهرستان همزمان با هفته کارگر راه اندازی شد.

خانه کارگر زرند راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دکتر امیری نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان از کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصاد یاد کرد و گفت جامعه کارگری جامعه ای شریف است که باید خدمت در آن صادقانه باشد و با نگاهی ویژه به فرهنگ کار و کارگری از پتانسیل این قشر بزرگ جامعه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به آموزه‌های دین اسلام در رعایت حقوق کارگران و پرداخت مطالبات به موقع آنان گفت: راه اندازی خانه کارگر گامی مثبت در این راستا است که امیدواریم . به عنوان مأمن و پناهگاهی، برای رسیدگی به مشکلات قشرکارگران،تحقق مطالبات و ارتقای سطح آموزش این قشر مبدل شود.

اقای کاربخش رئیس خانه کارگر استان هم گفت خانه کارگری جزو تاثیرگذارترین نهادهایی است که از سالهای نخست انقلاب اسلامی با وجود تمامی ناملایمات از حقوق جامعه کارگری دفاع کرده است و با مدیریت هدفمند به این قشر زحمت کش جامعه خدمت رسانی می کند.

خانه کارگر زرند در فضایی به مساحت 75 متر مربع در راستای اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در یک مجموعه واحد و گسترش فرهنگ کار سالم راه اندازی شده است.

در این مراسم، روح الله منصوری، به عنوان مسئول دفتر خانه کارگر شهرستان زرند معرفی شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کارگر ، زرند ، نهاد ، زحمتکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار