معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کسب رتبه نخست این معاونت در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر حسین نیک نهاد با اعلام خبر این درخشش ملی، گفت: این هشتمین بار است که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانسته است در میان دانشگاه های تیپ یک کشور به این رتبه دست یابد.
او با اشاره به اجلاس دو روزه معاونان غذا و داروی کشور در همدان، افزود: در این اجلاس برگزیدگان کشوری بر اساس ارزیابی سال 94 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر کسب رتبه نخست به صورت کلی، در حیطه مدیریت دارو و مدیریت غذا هم رتبه های نخست کشور را به دست آورد.
دکتر نیک نهاد از اجرای این ارزیابی در حیطه مدیریت دارو، مدیریت غذا، آزمایشگاه و تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: در این رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی تیپ یک، دو و سه کشور به صورت جداگانه سنجیده می شوند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این موفقیت را حاصل جدیت در پیگیری برنامه استراتژیک و عملیاتی سالانه معاونت عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش های بی وقفه تمام کارکنان این معاونت در ستاد مرکزی دانشگاه و شبکه های بهداشت و درمان استان، تاکنون توانسته ایم با موفقیت در راه تحقق اهداف خود گام برداشته و با بررسی نقاط ضعف آنها را یک به یک از پیش رو برداریم.
دکتر نیک نهاد برنامه های خلاقانه این معاونت که در سطح کشوری شناخته شده است را از دیگر علت های این موفقیت برشمرد و یادآور شد: در این زمینه می توان به برنامه کنترل مصرف منطقی دارو در بیمارستان ها، راه اندازی بخش داروسازی بیمارستانی و تلاش های واحد تحقیق و توسعه معاونت در زمینه آموزش به داروسازان بیمارستان و تکنسین های دارویی در داروخانه ها، اشاره کرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: رتبه ، نخست ، غذا ، پزشکی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار