پسر 16 ساله ای زبان به قتل مادر34 ساله اش گشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به وقوع قتل خانمی ، ۳۴ ساله در شهرستان خمینی‌شهراشاره کرد و گفت : این فرد در آخرین روز از فروردین با شلیک دو گلوله از اسلحه شکاری به شکم و سرش به قتل رسیده بود.
سرهنگ ستار خسروی افزود: با اعلام این قتل به ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر و حضور ماموران در محل حادثه تحقیقات علمی و تخصصی در خصوص پیدا کردن قاتل و یا قاتلین در دستور کار قرار گرفت، و بعد از تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی به این نتیجه رسیدند که مقتوله پسری داشته که اختلافات شدید خانوادگی داشتند و از این رو تحقیقات بر روی این موضوع نیز آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم و شواهد و قرائن موجود دخالت مستقیم این پسر ۱۶ ساله به نام (ح-ص) برای ماموران پلیس آگاهی محرز شد، اضافه کرد: بر این اساس این نوجوان ۱۰ اردیبهشت ماه دستگیر و برای بررسی‌های نهایی مورد بازجویی قرار گرفت.
وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های اولیه منکر انجام قتل بود و در نهایت صبح امروز با تفهیم دلایل و مدارک موجود به انجام این قتل اعتراف کرد.
سرهنگ خسروی با اشاره به بازسازی صحنه قتل در ظهر امروز اضافه کرد: قاتل که معتاد به مواد مخدر بوده و جرایم مختلفی را نیز مرتکب شده است بدهی‌هایی را داشته که پول برای پرداخت آنها را از مادرش طلب می‌کرده و از آنجایی که مادر نمیخواسته فرزندش دست به خلاف بزند از دادن پول خودداری کرده که نهایت منجر به قتلش شده است.
وی تصریح کرد: قاتل در اعترافاتش اظهار داشت اسلحه شکاری را که از یکی از خلافکاران دریافت کرده بود از قبل آماده و به دلیل درگیری با مادرش از آن استفاده کرده و در نهایت با شلیک دو گلوله یکی به شکم و دیگری به سر، مادرش را به قتل رسانده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین از تحویل این مجرم پس از تحقیقات نهایی به مراجع قضایی استان خبر داد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا لقمه حرام اخر عاقبتش همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
توراخدابیاییدتوهمون محله ادامشون کنیدکه درس عبرت بشه واسه بقیه.جوانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعدامش کنید این آشغالو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اف براین پسر.حقش مرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بازم قتل؟
شانزده ساله؟
اونم مادرش و کشته!!
خدا به ما رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای خاک بر سرت مادرت رو کشتی