رييس فدراسيون واليبال ايران اظهار داشت: سازمان ليگ فدراسيون واليبال برنامه هايى در نظر گرفته است تا مراسم اهداى كاپ و مدال به تيم ها را برگزار كند.

به گزارشخبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا داورزنى امروز در جشن قهرمانى تيم واليبال بانك سرمايه حاضر شد و گفت: نفرات زيادى از تيم واليبال بانك سرمايه چه بازيكنان و چه كادر فنى اين روزها در تيم ملى حضور دارند و براى انتخابى المپيك تلاش مى كنند. به اعتقاد من ارگان هايى مانند بانك سرمايه اگر به باشگاه تبديل شود مى تواند به واليبال ايران كمك شايان توجه كند.
رييس فدراسيون واليبال ايران ادامه داد: شرايط را تمام و كمال مهيا كرده بوديم كه پس از برگزارى فينال جشنى در شان ليگ واليبال ايران و تيم قهرمان برگزار كنيم. اما اتفاق ناگوارى كه براى رضا ابراهيمى ، مربى فقيد واليبال افتاد تلاش كرديم جريان را طورى مديريت كنيم كه نه بازيكنان آسيب روحى ببيند و نه به رضا ابراهيمى اهانتى شود.
وى اضافه كرد: فدراسيون وظيفه دارد كه با باشگاه هاى واليبال تعامل داشته باشد. تا الان هم كوتاهى نكرده است. اما برخى اتفاقات رخ داده است و بايد شرايط بهتر شود. همچنين سازمان ليگ در برنامه هاى خود برگزارى مراسم اهداى كاپ و مدال را دارد و به زودى زمان آن اعلام خواهد شد.

داورزنى افزود: اميدوارم باشگاه هايى مانند بانك سرمايه در واليبال بيشتر باشند. توصيه من اين است كه بانك سرمايه در رشته هايي مانند هندبال و بسكتبال هم تيمدارى كند. با اين حال تيمدارى در فوتبال را به آن ها توصيه نمى كنم.

رييس فدراسيون واليبال خاطر نشان كرد: اميدوارم تيم بانك سرمايه هرچه زودتر مقدمات خود را براى حضور در مسابقات جام باشگاه هاى آسيا فراهم كند و نماينده شايسته اى براى واليبال ايران و آسيا باشند.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار