تیم های منچستر یونایتد و لستر سیتی به تساوی رضایت دادند تا قهرمانی لستر در لیگ برتر به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه هفته ۳۶ لیگ برتر انگلیس تیم های منچستر یونایتد و لستر سیتی در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر ورزشگاه اولترافورد به تساوی یک بر یک دست یافتند.

نیمه نخست با هجوم دور از انتظار منچستریونایتد در ۱۵ دقیقه ابتدایی، آغاز شد. بازیکنان فن خال خیلی شجاع و نترس به سمت دروازه روباه ها روانه شدند و در یکی از همین صحنه ها به گل رسیدند. دقیقه هشت روی هجوم همه جانبه شیاطین سرخ، ارسال بیرون پای آنتونیو از سمت راست از همه گذشت و به جواهر سیاه اولدترافورد آنتونی مارسیال رسید و او نیز با یک ضربه بغل پا، اشمایکل را تسلیم خود کرد.

شادی شیاطین سرخ اما کمتر از ده دقیقه دوام آورد و این کاپیتان مورگان بود که لسترسیتی را به بازی بازگرداند. دقیقه 17 روی ضربه ایستگاهی که روباه ها در میانه میدان به دست آوردند، ارسال دنی درینک واتر یار اسبق منچستری ها با ضربه سر وس مورگانِ پیش تاخته، بالاتر از مارکوس روخو همراه و حساب کار ۱-۱ مساوی شد.

نیمه دوم اما با برتری لسترسیتی آغاز شد. پسران رانیری تشنه گلزنی بودند و چندین بار داوید ده خیا را مجبور به واکنش کردند. رفته رفته، بازی متعادل تر شد و منچستر نیز موقعیت هایی نصفه و نیمه به دست آورد. دقیقه 86 ممفیس دپای در آستانه محوطه جریمه لستر توط درینک واتر متوقف شد اما اولیور در حالی که همگان منتظر اعلام ضربه پنالتی به سود منچستر بودند، یک ضربه ایستگاهی را به سود این تیم اعلام کرد و البته دنی درینک واتر را با نشان دادن کارت زرد دوم، از میدان اخراج کرد. 

در پایان تلاش دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و نتیجه دیدار رفت تکرار شد تا قهرمانی و تاریخ سازی لستر حداقل برای یک هفته دیگر به تعویق بیفتد.

یونایتد نیز با ۶۰ امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار