مركز روزانه حمايت از كودك و خانواده آشيانه باران" دریزد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ مديركل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد گفت : در چند سال اخير ، فعاليت در قالب سازمانهای غير دولتي در بين مردم گسترش يافته كه اين امر برای دولت فرصت بسيار مغتنمی است تا از ظرفيت های مردمی در كاهش آسيب های اجتماعی در جامعه استفاده كند.

مجيد جواديان زاده : در اين مراسم با اشاره به اهميت كار داوطلبانه در كمك به دولت ها در امر توسعه افزود : در اكثر كشورهاي پيشرفته كه از شاخص های بالایی در توسعه و كاهش آسيب هايی اجتماعی برخوردار هستند ، كار داوطلبانه به عنوان يك ارزش اجتماعی شناخته می شود به طوری كه افراد سعی می كنند با انجام كارهای داوطلبانه برای خود وجهه اجتماعی كسب كنند و در بهبود مشكلات جامعه نيز مشاركت داشته باشند.

وی ادامه داد : كودكان به عنوان بخش آسيب پذير و در عين حال مهم جامعه همواره در معرض خطرات فراوانی از جمله فقر اقتصادی ، بي توجهی والدين و تاثيرات مخرب رسانه ها هستند كه اين مسائل همگی می توانند در تعيين نقش و جايگاه اجتماعی كودكان به عنوان نسل فرداي جامعه اثرگذار باشند .

جواديان زاده در پايان سخنان خود ، با تقدير از بنيان گذاران و كاركنان "مركز روزانه حمايت از كودك و خانواده آشيانه باران" ، اظهار اميدواری كرد: اين مركز بتواند در بهبود شرايط كودكان كار و خيابانی در استان يزد تاثير گذار باشد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار