استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی نمین در پیشرفت و رونق اقتصادی این استان گفت: تمام تلاش خود را برای آماده سازی هر چه سریعتر این منطقه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی بكار گرفته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: تامین امكانات رفاهی و زیرساخت های اساسی این منطقه از جمله آب ، برق ، تلفن ، گاز و راه در اولویت قرار دارند و تمام شركت های خدمات رسان به كمك و همكاری در این زمینه دعوت شده اند.

وی بر لزوم عملیاتی شدن سریع آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی نمین تاكید كرد و گفت: كارها باید به شكل حساب شده و اصولی در این منطقه جلو برود تا در آینده مشكل خاصی برای سرمایه گذاران بروز نكند و به شكل شایسته و بهتر از ظرفیت های این منطقه بهره گرفته شود.

استاندار اردبیل افزود: نیاز است مشاوران و كارشناسان ذیربط نیازها و زیرساخت های اساسی منطقه ویژه اقتصادی نمین را برآورد كنند.

خدابخش بیان كرد: هر چند بخش خصوصی در این منطقه سرمایه گذاری خواهد كرد اما موظفیم برای تامین نیازهای اساسی آن و بهره گیری بهتر از ظرفیت های این منطقه در پیشرفت استان اردبیل آن را به شكل درست مدیریت كنیم.

وی با بیان اینكه خروجی فاضلاب شهر اردبیل بازیافت و برای تامین نیازهای آب بخش صنعت قسمتی از منطقه صرف خواهد شد ادامه داد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت اردبیل میزان نیازهای منطقه ویژه اقتصادی نمین به آب را برآورد و اعلام می كند تا نسبت به تامین آن اقدام شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، منطقه ، ویژه ، اقتصادی ، نمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.